19 Ιαν 2018

Πως ένας χρεωκοπημένος προκαθήμενος εκποιεί τον ανεκτίμητο θησαυρό της Αγίας του Χριστού Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Αγαπητέ αναγνώστη, τούτο είναι ένα θέμα το οποίο θα πρέπει να σε εξοργίσει, να σου προκαλέσει εκείνον τον άγιο θυμό για να κάνεις κάτι. Να θυμώσεις και με τον ίδιο σου τον εαυτό, να μην στέκεσαι άπραγος μπροστά στην ιεροσυλία που διαπράττεται μπροστά στα μάτια σου.

Αν η λεγόμενη ‘κρίση’ ανέδειξε κάτι, αυτό είναι το ηθικό και κυρίως το πνευματικό απόθεμα του καθενός μας. Βλέπουμε τα πάντα γύρω μας να ‘βγαίνουν στο σφυρί’, και κάθε φορά που αυτό γίνεται ‘κοστολογείται’ και η αξία του καθενός μας. Διότι κάθε φορά που αποδεχόμαστε την απώλεια κάποιου πράγματος, είτε αυτό έχει να κάνει με την γη μας, είτε με το μέλλον των παιδιών μας, είτε με τις ελληνορθόδοξες αξίες μας, αυτό είναι δείκτης μιας ανάλογης πνευματικής δικής μας έλλειψης.
Όλα δίνονται σε τιμή ευκαιρίας, και αυτό που θα μείνει στο τέλος θα είναι αυτό που πραγματικά μας αξίζει.
Υπάρχει όμως και μια άλλη ‘περιουσία’, ένας ανεκτίμητος θησαυρός που δεν μας ανήκει και τον εκποιούμε και αυτόν. Ανήκει στην Αγία Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού και είναι οι Άγιοί μας τους οποίους καλούμαστε να μιμηθούμε. Κι όμως στις μέρες μας ειδικά οι Άγιοι εκποιούνται, και είναι τόσο συχνό το φαινόμενο αυτό που δεν μας κάνει πια εντύπωση. Τούτο συμβαίνει προφανώς επειδή εμείς οι ίδιοι δεν τους μιμούμαστε, ενώ παράλληλα πάσχουμε και από μια βαρειά μορφή επισκοπίτιδας, η οποία δεν μας επιτρέπει να δούμε τα πράγματα όπως είναι. Ίσως πάλι το θέατρο που βλέπουμε να μας αρέσει και να μας βολεύει, διότι και εμείς παίζουμε το ίδιο θέατρο.
Πέφτει λοιπόν το μάτι μου στην «Τελετή ανακηρύξεως Αγίου Γεωργίου Φουστανελά σε προστάτη της Προεδρικής Φρουράς» [στο Romfea], και αρχίζουν να μου ανάβουν τα λαμπάκια. Παραμονές μιας μεγάλης εθνικής προδοσίας και αφού ο προκαθήμενος της Εκκλησίας γύρισε την πλάτη του στον λαό λέγοντάς του να μην βγάλει άχνα για την Μακεδονία, έπαιξε το μεγάλο του ‘χαρτί’, τον Άγιο Γεώργιο εν Ιωαννίνοις που φοράει φουστανέλα. Τον Άγιο του οποίου το παρουσιαστικό συνοψίζει την Πατρίδα και την Ορθοδοξία.
Και βλέπω μπροστά στον Άγιο έναν χρεοκοπημένο προκαθήμενο ο οποίος διέσυρε την Εκκλησία της Ελλάδος στην συνοδική κατοχύρωση της παναίρεσης του Οικουμενισμού. Έναν προκαθήμενο ο οποίος με την στάση του έχει συναινέσει, αλλά και συμβάλει, στις πιο αντίχριστες και αντεθνικές πολιτικές που έχει ζήσει ποτέ η Ελλάδα. Και δίπλα του στέκεται ο «Πρόεδρος»-γλάστρα, το χέρι του οποίου φαίνεται να είναι το μόνο ζωντανό μέλος του σώματός του, αφού δουλεύει υπερωρίες για να υπογράφει αδιαμαρτύρητα ό,τι του σερβίρουν.
Στέκονται και οι δύο μπροστά στο «ΑΤΜ» γιατί ξέμειναν… Ξέμειναν από Ορθοδοξία, ξέμειναν από Πατρίδα. ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΑΒΕΡΤΑ και τώρα πάλι ξέμειναν.
Κράτησε καλά αυτήν την εικόνα. Τόσος κόπος. ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΓΙΝΕ. Κράτησέ την για τον επόμενο γύρο ξεπουλήματος.
Πριν όμως αγοράσεις διάβασε σε παρακαλώ τον βίο του Αγίου Γεωργίου εν Ιωανίννοις. Κλήθηκε στη ζωή του να ομολογήσει την Πίστη του πολλές φορές και ουδέποτε ενέδωσε. Τον απείλησαν, τον βασάνισαν φριχτά και αυτός φώναζε συνέχεια με όλη του την ψυχή: «Είμαι Χριστιανός», «Είμαι Χριστιανός και Χριστιανός θέλω να πεθάνω». Μέχρι που τον απαγχόνισαν.
Και σκέψου μετά ότι αυτοί που στέκονται μπροστά στον Άγιο λένε στα δικά μας τα παιδιά «ὅτι τό θρησκευτικό φαινόμενο βιώνεται ποικιλοτρόπως». Ότι η Ορθοδοξία έχει απλά ένα μερίδιο της αλήθειας και είναι άλλος ένας τρόπος βιώματος. Ότι ο Χριστός είναι και Αυτός ένα «θρησκευτικό φαινόμενο»· φαίνεται ο Χριστός, δεν είναι Ο Ων. Ότι η Πίστη τους είναι απλά μία «άλλη άποψη» μέσα σε ένα περιβάλλον «θρησκευτικής ετερότητας». Ότι «η ωραιότητα φανερώνεται στην ποικιλομορφία και στον σεβασμό στην άλλη άποψη», όχι στον Χριστό. Και ότι όταν έρθει ο αλλόθρησκος με την δική του «άποψη» δεν χρειάζεται να ομολογήσουν, λίγη κουβεντούλα να πιάσουν μαζί του και θα τα βρουν. Μπορούνε κάλλιστα και να αλλαξοπιστήσουν για να βιώσουν λίγη ποικιλία.
Έχουν αναιρέσει αυτόν τον Άγιο χίλιες φορές, αλλά τώρα στέκονται μπροστά του και ζητάνε κάτι από σένα.
Κι εσύ κάθε φορά τους το δίνεις….
Πήγαινε όμως κι εκεί στα Αγιοταφίτικα Μοναστήρια στους Αγίους Τόπους. Εκεί που αυτήν την στιγμή που μιλάμε κάτι γεροντάκια δεν πουλάνε ούτε αγοράζουν, αλλά αντιθέτως ποτίζουν με την αυτοθυσιαστική ομολογία τους τούτον τον ανεκτίμητο θησαυρό. Ολομόναχα γεροντάκια ανάμεσα στους λύκους. Χτυπημένα, βασανισμένα, κυνηγημένα κρατάνε Θερμοπύλες για να μπεκροπίνουμε εμείς με τους θησαυρούς της Αγίας του Χριστού Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Γιατί η ζήτηση καθορίζει την αγορά και ο Ιερώνυμος μας πουλάει αυτό που ζητάμε. Γιατί εσύ κι εγώ μάθαμε να αγοράζουμε την Πίστη μας σε ‘βολικά πακέτα’ και όχι να την ποτίζουμε. Γιατί πολύ δύσκολα θα αποδεχθούμε αυτό που βλέπουμε μπροστά μας και πολύ πιο εύκολα θα κατηγορήσουμε αυτόν που μας το περιγράφει ως συκοφάντη και όργανο σκοπιμοτήτων. Γιατί αν το αποδεχτούμε θα πρέπει να κάνουμε κάτι κι εμείς βαριόμαστε. Γιατί βολευτήκαμε στους εύκολους καθωσπρεπισμούς και στις τυπικότητες.
Γέμισε λοιπόν πάλι τις αποσκευές του ο Ιερώνυμος και αμέσως την επόμενη μέρα έτρεξε να κάνει κατάθεση στον Τσίπρα. Αυτήν την φορά του έφερε πακεταρισμένον τον Άγιο Γεώργιο τον εν Ιωαννίνοις που φοράει φουστανέλα, για την «εθνική συναίνεση» που αναζητά. Και βγήκε και μας είπε μετά να εμπιστευτούμε τους βωμούς των προγόνων μας στο ανέκδοτο που λέγεται Τσίπρας!!
Δεν είναι μυστήριο λοιπόν οι πνευματικοί νόμοι. Είναι εδώ, είναι δίπλα μας και μας κοιτάνε κατάματα. Συμμετέχουμε κι εμείς σε μία βρώμικη συνδιαλλαγή αδιαμαρτύρητα. Δεν κρατάμε πια Θερμοπύλες πουθενά. 
Kαι όποιος δεν κρατάει Θερμοπύλες, χάνεται….
Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ.
Δείτε σχετικά και

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σαν συνοδικός το 1989 αγωνίστηκε προκειμένου να μην καταδικασθεί συνοδικώς η γιανναρική σύφιλη, τορπιλλίζοντας τη σχετική, θεοφιλή πρωτοβουλία των μακαριστών, αγίων επισκόπων Αυγουστίνου, Σεβαστιανού και Ιωάννου, συνεπικουρούντος του αλήστου μνήμης (εννοείται αρνητικής) τότε αρχιεπισκόπου Σεραφείμ (Τίκα),του οποίου τις καταστροφικές επιλογές σε γενικές γραμμές στήριξε.
Επί των ημερών της αρχιεπισκοπείας του είδαμε να τορπιλλίζει την αποκατάσταση του μακαριστού κανονικού μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου στη μητρόπολή του υπονομεύοντας την κανονική τάξη και την ενότητα της Εκκλησίας της Ελλάδος,τον ανατροπέα Γιαγκάζογλου να διευθύνει επίσημο εκκλησιαστικό περιοδικό, είδαμε τους συναξιακούς και θολοκουλτουριάρηδες συριζο-θεολόγους να λυμαίνονται τον επίσημο εκκλησιαστικό ραδιοσταθμό εκκοσμικεύοντάς τον ακόμη περισσότερο απ όσο είχε εκκοσμικευθεί επί Σεραφείμ και Χριστοδούλου, είδαμε τη ΔΙΣ να δίδει ουσιαστικά το πράσινο φως για την ψήφιση του αισχίστου ΔΗΘΕΝ αντι-ρατσιστικού νομοσχεδίου, είδαμε το φιάσκο και τον εμπαιγμό με τα Θρησκευτικά, είδαμε τη μηδενική αντίδραση απέναντι στο corpus christi, είδαμε το διαβλητό τρόπο εκλογής μητροπολιτών την οποία κατήγγειλε ο μητροπολίτης Κονίτσης, είδαμε την ανύπαρκτη αντίδραση στο σύμφωνο συμβίωσης των σοδομιτών, είδαμε την αδιαφορία, την υπόθαλψη μάλλον, του "θεολογικού" νεοπλάσματος του Βόλου, είδαμε τον επαίσχυντο συμβιβασμό στο Κολυμπάρι μόλις ο "στιβαρός βραχίων", καθαιρετέος Ιωάννης Ζηζιούλας κούνησε το δάχτυλο, είδαμε να συνεργάζεται η αρχιεπισκοπή με το ελεεινό και τρσισάθλιο "the voice", είδαμε να αλωνίζουν στην αρχιεπισκοπή οι διάφοροι Αυγουστίδηδες και λοιποί "ψυχοθεολόγοι", είδαμε το ένα, είδαμε το άλλο, είδαμε το παράλλο.
Και τον είδαμε πρόσφατα στην Αμφιλοχια να απαξιώνει τα συλλαλητήρια κατά τρόπο επιεικώς απαράδεκτο. Θα βρεθεί κανείς να του απαευθύνει το " άπελθε το ταχύτερον εις τα ίδια" που απηύθηυνε στο μακαριστό Σεραφείμ ο επίσης μακαριστός Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος;
Χρεωκοπήσατε προ πολλού μακαριώτατε! Μήπως πρέπει να "απέλθετε ταχύτερον εις τα ίδια";
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

ΘΛΙΒΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΘΕΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ.

Μαρία Π. είπε...

Τις Θερμοπύλες δεν τις εγκαταλείψαμε τώρα αλλά εδώ και δεκαετίες. Και μάλιστα το πραγματικό "ξεπούλημα" που έχει ΗΔΗ συντελεστεί, είναι της ίδιας της ψυχής μας.
Τώρα απλώς έγινε ορατό και με "εξωτερικές εικόνες". Ακριβώς γιατί περιφρονήσαμε τα πολύτιμα τζιβαϊρικά μας, και αγαπήσαμε τις πολύχρωμες χάντρες των κατακτητών.
Η καρδιά αυτού του λαού, ερωτεύτηκε τη "Δύση" με ότι αυτό συμπεριλαμβάνει, δόθηκε στην ύλη στην πολυτέλεια στην επίδειξη, και αποστράφηκε το ίδιο το "είναι" της.
Αυτή είναι η αιτία για όλα όσα συμβαίνουν.
Και δεν το λέω μόνο με την πνευματική έννοια, αλλά ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ και με την αυτονόητη έννοια της κοινής λογικής.
Εδώ και δεκαετίες ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ την εθνική μας κυριαρχία και το Σύνταγμά μας δεχόμενοι την ένταξη στην Ε.Ε., όπως και το ΝΟΜΙΣΜΑ μας που ήταν "η δύναμή μας".
Μετά το "μεγάλο πάρτυ" της ελληνικής κοινωνίας, όπου ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ακόμα και την ψυχή μας (και μεταλλαχτήκαμε σε κάτι "άλλο", δηλαδή στον κλασσικό "νεοέλληνα"), ξαφνικά βρεθήκαμε δεμένοι χειροπόδαρα με ένα ΒΟΥΝΟ ΧΡΕΟΥΣ που μας ΑΦΑΝΙΖΕΙ.
Το χρέος αυτό όσο το πληρώνουμε ΤΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ, ακριβώς γιατί κατεβαίνουμε σε όλο και στενότερους κύκλους του "σπιράλ", βάζοντας κάθε χρόνο μια επιπλέον θηλιά στο λαιμό της χώρας.
ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ, και απειλείται πλέον η ίδια η ύπαρξή μας.
Τα πάντα είναι υπό διάλυση, η άμυνα το ασφαλιστικό σύστημα και οι υπόλοιποι κοινωνικοί και οικονομικοί θεσμοί.
Η χώρα είναι σε κατάρρευση.
Και οι εκβιασμοί των ξένων διαδέχονται ο ένας τον άλλο.
Παραδίδουμε πλέον τα πάντα για να συνεχίσουν να έρχονται στη χώρα τα ευρώ τους.
Όσο υποκύπτουμε "το πράγμα δουλεύει", και όλα εξελίσσονται σύμφωνα με τα συμφέροντά τους.
Αλλά επειδή το βαρέλι αυτό δεν έχει πάτο, το επόμενο βήμα είναι να στραφεί ο ένας απέναντι στον άλλο κατηγορώντας τον ως προδότη.
Τώρα μας ζητάνε να αποδεχτούμε τον όρο "Μακεδονία" με αντάλλαγμα την ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
Ακούω σε κάποιες συζητήσεις τον κόσμο να λέει:
"Έτσι κι αλλιώς ο όρος "Μακεδονία" συμπεριλαμβάνεται στο όνομα που ήδη έχουμε αποδεχτεί και είναι καταγεγραμμένο στον ΟΗΕ (Π.Γ.Δ.Μ.), λοιπόν, αν είναι να μας περικόψουν το χρέος, και να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε σαν χώρα, ας το δεχτούμε και τώρα.
Τι νόημα έχει να κρατάμε ένα όνομα και αύριο να μην "υπάρχουμε", αφού αυτό το ίδιο το ΧΡΕΟΣ, είναι αυτό που τελικά θα μας ΑΦΑΝΙΣΕΙ."
Καταλαβαίνουμε λοιπόν ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ.Ζούμε και σκεφτόμαστε με εκβιασμούς.

Ο κάθε Ιερώνυμος και ο κάθε Παυλόπουλος που υπογράφει τα πάντα, ή ο κάθε Τσίπρας που ψηφίζει ότι του λένε, είτε το κάνει συνειδητά επειδή συμφωνεί, είτε με "βαριά καρδιά" επειδή δεν συμφωνεί αλλά αναγκάζεται να υποκύψει, μπορεί κάλλιστα να σου πει, ότι η πράξη του ήταν ένδειξη της "αγάπης του για την πατρίδα" (!!).
Ότι μεταξύ δύο κακών "το μη χείρον βέλτιστον".
Σε αυτό το σημείο έχουμε φτάσει!
Και φυσικά το επόμενο στάδιο όσο αγριεύουν τα πράγματα θα είναι ίσως να σκοτωθούμε μεταξύ μας. Ένας εμφύλιος όπου όλα θα καταρρεύσουν, και εμείς θα στραφούμε ο ένας απέναντι στον άλλο.
Οι ευθύνες του πολιτικού συστήματος και της Εκκλησίας είναι τεράστιες αλλά δυστυχώς βλέπουμε όλοι μόνο την κορυφή του παγόβουνου.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Γι αυτό πρέπει να είμαστε στα όρια και πλαίσια των γεγονότων.

Μαρία Π. είπε...

Η πρόταση: "Γιατί πολύ δύσκολα θα αποδεχθούμε αυτό που βλέπουμε μπροστά μας και πολύ πιο εύκολα θα κατηγορήσουμε αυτόν που μας το περιγράφει ως συκοφάντη και όργανο σκοπιμοτήτων." δεν μπορεί να αποδοθεί σε πράγματα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, που όλοι οι Έλληνες αποδεχόμαστε, και φυσικά δεν χρειάζονται καμιά περιγραφή.
Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ όμως ΥΠΑΡΧΕΙ (δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο θέμα), είτε θέλουμε να το καταλάβουμε είτε όχι.
Υπάρχει όταν κρίνουμε όχι με γεγονότα αλλά με ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ και ΕΙΚΑΣΙΕΣ.
Και η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ επίσης ΥΠΑΡΧΕΙ, όταν ο λόγος που γίνεται είναι οι προσωπικές μας θέσεις και απόψεις για την αντιμετώπιση κάποιων πραγμάτων.
Όταν για παράδειγμα ο εξωεκκλησιαστικός χώρος κατακρίνει και κατηγορεί ακόμα και Αγίους, σαφώς έχει σκοπιμότητα να αποδείξει την ορθότητα των επιλογών του και την ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣΗ του, και να τραβήξει και τους υπόλοιπους εκεί.
Δεν είναι λοιπόν "βολεμένος" ούτε "αδιάφορος", όποιος ΑΡΝΕΙΤΑΙ να παρακολουθήσει την αδιάκριτη συλλογιστική κάποιων ανθρώπων.
Πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε τα πράγματα.
Το ίδιο ισχύει και στον πολιτικό χώρο.Εκεί τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα.
Το θέμα πάει πολύ βαθιά.Έχουν γίνει τόσο δύσκολα, που καμιά διαδήλωση δεν μπορεί να τα ανατρέψει.
Σχεδόν όλα όσα γίνονται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, δεν είναι πια θέμα επιλογών, αλλά ΠΡΟΪΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ, πρωτίστως του ίδιου του λαού.Και δεν ξέρω τελικά που θα φτάσουμε.
Αν η μόνη λύση είναι μια εξέγερση στην Ελλάδα,ακόμα και ένοπλη, ώστε να διώξουμε τους ξένους και το πολιτικό-τραπεζικό-μιντιακό σύστημα, όπως και όσους είναι ανάξιοι από την διοίκηση της Εκκλησίας, ώστε μέσα απ΄όλα αυτά να προκύψει κάτι καινούργιο.. μπορώ να το δεχτώ.. Το βιβλίο της Ιστορίας αυτού του λαού είναι γεμάτο από τέτοιες σελίδες..
Ομως ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι βαθιά μέσα του δεν προβληματίζεται και δεν "φοβάται" για την επόμενη μέρα με δεδομένο ότι είμαστε περικυκλωμένοι και πολεμάμε με θεούς και δαίμονες;
Ποιος δεν έχει αγωνία να μην πέσουμε (ή να μη μας ρίξουν) σε τρισχειρότερες καταστάσεις με δεδομένο και τα εκατομμύρια λαθρομεταναστών;;
Απλές σκέψεις όλων μας.. Μακάρι να μας φωτίσει ο Θεός πως ακριβώς θα κινηθούμε ατομικά και σαν έθνος από δω και πέρα και κυρίως να μας δώσει Μετάνοια, ώστε να του "λύσουμε τα χέρια" και να μπορέσει να ενεργήσει.

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 11:16.ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ, ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΔΩΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

κ. Λ.Ν. ! μάλλον θα έπρεπε να είχε "απέλθει εις τα ίδια" από τότε που ήταν Θηβών και υπονόμευε τον συνεπίσκοπό του !

Θ.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com